Moving Gjennomsnittet Opencl


Flytte gjennomsnittet opencl. FREE registrering kreves for å fortsette Du har sett 6 sider innenfor det bevegelige gjennomsnittet opencl siste 6 timer For å fortsette, vennligst registrer deg på Dividend Channel for ubegrensede sidevisninger og vårt gratis ukentlige nyhetsbrev, ved å skrive inn ditt navn og binære alternativ handelsbransjen email adresse nedenfor Registrering er helt gratis Problemer med registreringsplagget Aktiver nettleseren din for å motta vår informasjonskapsel for å flytte gjennomsnittlig opencl-løsning Andre spørsmål E-post JPM JPMorgan Chase 28 43 Og likevel, hvis en flytende gjennomsnittlig opencl-investor skulle samle aksjene i mai for INTC. Obsidian options trading. decades av Kinetic Investment Group - et par tanker, noen meninger ikke alltid riktige Jeg skriver opp til Paine s sitat Det mest formidable våpenet mot feil i Kinetic Investment Group - et par jeg skriver opp hver morgen før SEC, universiteter, og flytte gjennomsnittlig opencl institusjonelle gulv megler på jobber med arbeider på er spennende. Stock alternativer flowc Hart. leverage effekter av aksjeopsjoner Lagerutskifting Opp til utløpet, slik at det innebærer å erstatte. Bruk av eksemplene og kildekoden fra Fixstars Spesifikt, jeg prøver den siste koden i kapittel 5 to bevegelige gjennomsnitt - aka Golden Cross. koden er tilgjengelig her. Jeg vil legge inn det spesifikke eksempelet nedenfor, men kort sagt er det ved å sette kommandoen køen som followsmandqueue clCreateCommandQueue kontekst, deviceid, CLQUEUEOUTOFORDEREXECMODEENABLE, ret. results i en ugyldig kommando clError Så blir returdataene ikke behandlet riktig, men det er alle nuller. Men hvis jeg setter opp koden for å beregne bare ett glidende gjennomsnitt, uten CLQUEUEOUTOFORDEREXECMODEENABLE, fungerer det tilsvarende. Tilsvarende virker Fixstars-koden før dette kapittelet å fungere fint. Jeg jobber med en helt ny MacBook Pro netthinnen som har NVIDIA chip Så jeg m lurer på om det er noe problem med NVIDIAs implementering eller noe annet aspekt. Uansett, det sa vise stopper for meg som w hatten jeg til slutt prøver å gjøre er å avfalle flere identiske prosesser hver med forskjellige parametere, i det vesentlige det samme dette eksemplet prøver å gjøre ved å beregne to aksjekursen bevegelige gjennomsnitt samtidig. Kodeutsnitt nedenfor jeg har lagt til en feilsøkingsutskriftsfunksjon til deres kilde Så ser jeg følgende når programmet mitt kjører. Med resten av dataene er alle nuller også, jeg m compiling with. gcc-O2-c movingaveragevec4p c gcc movingaveragevec4p o - o movingaveragevec4p - framework opencl .---- HOST CODE movingaveragevec4p c .---- OPENCL KERNEL CODE. Thanks for informasjon, men denne plotindexsetinteger indikatoren er faktisk Color Line som allerede er inkludert i MT5, men denne indikatoren endrer ikke alltid den s bullish-bearish farge. Jeg trenger veldig veldig veldig enkel Farge Flytende Gjennomsnitt for MT5 spesielt EMA 5-10 uten punktsymbol, uten advarsel lyd popup, og uten mer ekstra tekstinformasjon, men kanskje legge til fargeinnstilling for bullish-bearish. Så skal det være original Moving Aver alder samme som MT5 innebygd, men med bullish-bearish farge. Hvis det bare trenger noen justering, hvilken del jeg skal endre, jeg er virkelig blind om programmering. eller hvis denne typen MA indikator allerede er der, hvor kan jeg laste ned. indikator som jeg trenger er Var Mov Avg viser alle opp-ned-retninger i farge, men denne indikatoren har for mange opplysninger, for eksempel popup-varsel, punktsymbol, tekst og det er for urolig for meg. Korrigering kan ikke laste opp kodingen her, fordi det kan være noen s opphavsrett, men det er lett å finne i google. Takk for informasjon, men denne plotindexsetinteger indikatoren er faktisk Color Line som allerede er inkludert i MT5, men denne indikatoren endrer ikke alltid det s bullish-bearish farge. Jeg trenger veldig veldig veldig enkel Farge Flytende Gjennomsnitt for MT5, spesielt EMA 5-10 uten punktsymbol, uten advarsel lyd pop-up og uten mer ekstra tekstinformasjon, men kanskje legge til farger for bullish-bearish. Så, bør det være original Moving Average samme som MT5 built - i men med bulli sh-bearish color. If det bare trenger noen justering, hvilken del jeg skal endre jeg er virkelig blind om programming. or hvis denne typen MA indikator er allerede der hvor kan jeg laste ned. Jeg fant indikatoren som jeg trenger er Var Mov Avg det viser hver opp-ned-retning i farge, men denne indikatoren har for mange opplysninger, for eksempel popup-varsel, punktsymbol, tekst, og det er forstyrrende for meg. Det kan ikke lastes opp kodingen her, fordi det kan være noen s opphavsrett, men det er lett funnet i google. Open MetaEditor fra Mt5 trykk F4, trykk Ctrl N og velg egendefinert indikator for å opprette nytt indikatornavn indikatoren din, klikk neste, velg OnCalculate priser, klikk neste og klikk finish. Find noen kode, for å slette eller legge til med en annen kode. Finn disse kodene og slett dem alle, vi trenger ikke dem. Finn disse kodene og slett for å erstatte med en annen kode. og erstatt den med denne koden. Trykk deretter på F7 for å kompilere, hvis du gjør det riktig vil det ikke være nei problem og du vil ha det du vil. Du kan også w myr for å endre denne koden for fargen. Custom Indicators PlotIndexSetInteger - Dokumentasjon på MQL5.

Comments